Bodycombat

Det va kvällens träningspass..
Känns lite lite bättre iaf men fortfarande lite vilsen..

Men de kommer.. väldigt kort styrka på slutet kände ja..kunde varit lite mer mage..

Fick även bra tips från Carro ikväll efter passet hur ja ska träna upp min hållning..
Å vad man kan tänka på i vardagen.. går juh som en säck potaits..
Ryggen e böjd å huvudet längre fram å armarna hänger lixom framför låren när ja står avslappnat..
Dom borde hänga längst med kroppen.. så de får bli ändrig på de å övningarna ska göras några gånger i veckan:)
Tusen tack för tipsen


Nu har ja iaf gjort sista träningspasset för veckan..
Missar tyvärr zumban å cx imon eftersom ja fått ända mina arbetstider denna veckan..
Å lördag ska daniel va i garaget på förmiddagen så kan inte gå på varken pump eller cx då..
så nu e de promenader som gäller..

håller tummarna för att natten ska bli bra. Imon ska man juh upp strax efter 5 å va ålämna elias på dagis kl 6..
Stackarn kommer nog va arg på mig när ja väcker honom..
Men de märks..

Ha de gött allihoppa..

<3 till min lilla mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0