Duktiga pojk

Idag satt ja nästan en timme i ett annat rum på dagis medans elias sprang å lekte med de andra..
Han fick mvg av victoria:) Så skönt å ja trodde iof inte att han skulle bli ledsen men att få de bekräftat känns kanon..
Alla barnen satt så fint på frukstunder å elias han åt 2 skivor äpple å sjöng så fint med i bäbä vita lamm å ekorrn satt i granen.. känns så skönt å se att de andra barnen finns där å vill leka med honom.. en tös gick fram å gav han en klapp på axeln när han kom idag..:)

Imon ska ja lämna honom själv på dagis nån timme sa vi så ja täkte passa på å åka neråt stan.. ska nog bege mig inåt h&m å se på deras kläder..kanske hittar ja mig lite fynd..

Imon ska vi på bio.. honey å ja vill se hamilton å ja fick juh 2 gratis biljetter när ja prenumererade på topp&hälsa
Hade egentligen tänkt åka till typ växjö å eller jkpg men bli så sent hemma då å då får vi väcka plutten..
så vi hade tur att den gick här inne i stan istället:) kanske ska lyxa till de med nån god middag hemma istället..

Regn idag.. blir de uppehåll tar ja nog mej en promenix.. har juh en app med gps ni som mäter vägen ja gått..
man ser kartor å allt. så hade velat ha den runt golfrundan tänkte jag..men de märks..

Annars så dansar ja rumpan av mig på zumban ikväll.. ska bli kul å äntligen få ta ut svängarna igen efter några veckors uppehåll:) å efter de de nya cxpasset såklart..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Pila

Naaw jag kan ju höra hur han sitter där o öööhhh ahhhh o allt det där..:)

Finaste Elias..

Usch, nu kom saknaden...



Ha en bra dag..

O dansa åt mig..

Love you..

2012-01-12 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0