Viktökning..!

nejnej inte på min kropp utan på stången på pumpen..
inte mycke men 1 kg per sida på bröstlåten..
Brukar juh få ont i axeln under låten men inte idag.. så tror tom ja ska testa å lägga på ännu 1kg..

Man ska juh känna att man tagit ut alla krafter man har.. eller va va de nicklas sa ikväll..?!
Nått med att man ska ta i 90% av de man skulle klarat.. Då har man gjort ett bra jobb.. å man ska juh orka med ett helt pass.. :)

Nu har ja fått i mig lite räk&ägg mackor å en stort glad nyponsoppa.. de tyckte ja att jag va värd
Å ja förstår elias som kan dricka upp en flaska på en å samma gång haha

Jotexpaketet me hans nya gardiner å örngott kom idag..
så imon när vi varit på dagis å han ska sova lite så ska ja stryka dom.
Ska även stryka min arbetsskjorta.. värst vad den va skrynklig haha
Märks att den legat intryckt bakom resten av alla kläder..:)

Dagis gick gallant idag me.. han e så söt min son. han leker för fullt å han älskar juh såklart å åka rutchkanan..
Å victoria e helt underbar.. ja känner mej trygg med alla fröknar där uppe..
Imon e ännu en förmiddagstid. eftermiddagen blir de zumba å cx..
Ska bli kul å testa de nya passet..

nehe kika lite sen e de juh premiär för biggest loser sverige..
MÅSTE SES


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jaha du, så du stryker dina gardiner först... =) Jag sydde om hällorna och sen så åkte de upp. Ostrykna och fina. =)



Vad kul att det går bra på dagis. Barnen blir helt annorlunda på dagis tycker jag. Och de växer något enormt när man ser dem tillsammans med andra barn. Det är en häftig upplevelse. Helt annorlunda mot ÖF.



Nervös inför jobbet då??? =)



Kram

2012-01-11 @ 20:06:44
URL: http://empal.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Härligt med ökning :D Jag ska satsa hårt på pumpen imornkväll :D

2012-01-11 @ 22:10:50
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0