1 vecka

Har ja nu jobbat sen semestern! Går fort tycker ja
Men oj vad ja längtar tills fredagkväll kl 18 då ja får gå hem efter 8 arbetsdagar i streck med ca 50 timmars jobb
å varje dag e de förmiddag eller heldag så upp tidigt..
Ja som e van vid 2 dagars sovmorgon mitt i veckan:(
Men bara å bita i de sura äpplet å tänka på allt positivt
 
Pengar till husrenoveringen
Elias e hemma från dagis så slipper väcka honom tidigt
Sover bättre om nätterna (tackar ja för)
 
MEN... allt detta runt omkring mig som lockar!
Ja hatar å jobba med matvaror
e ja sugen på en munk. ja då köper ja munkfan å äter den
e ja godissugen ja då äter ja de
e ja sugen på en bulle till fikat ja då tar ja mej de
Hallå? byxorna sitter inte löst längre utan mycke mycke mer tajt än innan fitnessfighten tom..
 
Vet att ja har viljan inom mig men en vardag utan massa träning gör att min motivation e i botten
har lixom inte tanken på hur mycke jobb de e för att förbränna de ja stoppar i mig
Ska juh lixom inte va så mätt om dagarna på skräp att ja inte ens e hungrig på morgonen
ja som älskar å äta frukost
 
blä för mitt beteende..
vill va smal å fin å känna att ja kan ta åt mig av alla fina komentarer ja får från min älskade sambo
han ska slippa få en sur å pluffsig sambo som gnäller för hon själv går runt å e sur på sig själv för att de hamnar allt för mycke skräp i magen
 
snart dags å söka hjälp!
Kan inte fortsätta me detta. då ser ni mig i biggest loser om några år!
 
ne nog klagat från mig
 
time to work!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pila

Jag vet att du kan, VI KAN!
Se det som en dowmperiod..
De kommer ge dig motivationen tillbaka o godis e inte så gott egentligen.. ;)
Finns för dig syster!!
Kramar

2012-07-29 @ 18:01:09
Postat av: Pila

Jag vet att du kan, VI KAN!
Se det som en dowmperiod..
De kommer ge dig motivationen tillbaka o godis e inte så gott egentligen.. ;)
Finns för dig syster!!
Kramar

2012-07-29 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0