Lördag

Som vanligt! Regn regn regn Men va gör de när man inte har utomhusaktiviteter inplanterade! De blev först sovmorgon t halv 10 Sen en fika hos familjen luren! Köpte hennes proteinpulver hon inte kunde dricka för hennes mage tålde inte de! Så nu står de en hallonahake me hallonbitar i kylskåpet Ska bli spännande å smaka sen Har även en me kokos å choklad me! Perfekt för mina små proteinbollar juh! Senare idag ska vi iväg å äta planka De kommer besök från Sölvesborg så de skulle iväg å vi e inte sena me å hänga på! Eftermiddag å kväll ska ja plocka blåbär vare sig de regna eller inte Ska försöka få lite i frysen me:) Måste köpa på mig några lite gubbar me! De säljer dom för 10 kr litern på torget nu Men uppdrar nr 1 just nu e å få sonen i säng !!


Kommentarer
Postat av: Vera

Tack vännen !
Jag har ju inte tränat till något speciellt mål eller så.. Men blev så besviken när inte Emil såg något jag själv var ganska stolt över ! Är väl därför jag reagerade lite starkt :P
Hoppas helgen är bra :) Kram

2012-07-14 @ 17:05:55
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0