Njuta så gott ja kan

Uhh snart e de sista semesterdagen här
Imon e man ledig å måndag kl 16 e de återigen dags för icakläderna igen
 
Blä vilken ångest ja har..
men har juh iaf haft en bra semester utan minsta stress
 
å utan motion:( tränat några få pass i veckan pga tidändringar i schemat sen har juh vädret varit pissigt så promenaderna e väldigt få (vet!!! kläder efter väder)
 
Men aja de blir annat när man ska tebax t jobbet. då ska benen få trava fram å tebax på stengolvet
 
Idag har vi varit å spelat minigolf me Kalle å Annie.. mycke trevligt..
Dom ska ha ett busfrö i December:) så glada för deras skull..
 
hon fick min gamal cykel idag..haha ingen e gladare än mig att den kom till nytta..
 
Har fått för mig å åka å sälja lite skit på en loppis.. alltid varit sugen på å göra de men inte kul å stå tex i vetlanda då folk man känner kanske kan kika på saker man vill bli av de.. nja känns fel
Men ska ringa å kolla upp bord i jönköping.. de har varje lördag mellan 8-14 å bord kostar 160kr..
kan va värt de:) har juh mängder me skräp ja gärna byter mot en slant..
 
aja de märks hur de går me de..
 
 
nu väntar vi på Carro å Henke som e påväg
ska bli mycke trevligt..
 
Å till dig "anonyma" person som frågade angående förlovning så e de väl vänster hand man har ringen på om ja inte e ute å seglar..:) bilder e på min högra hand...:)
 
kram på er alla å hoppas ni solat massa för idag har solen faktiskt velat visa sig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0