På gång!

Då va andra arbetsdagen avklarad!
 
Startade kl 16 igår. Som en vilsen höna sprang ja å visste knappt vart ja skulle va eller vad ja skulle göra
Men de fanns mängder å göra å de blev lite stressigt framåt kvälleN
 
Började med å spärra mitt konto i kassan,
Hallå?! 3 veckor å redan glömt koden? Aja de blev iaf en ny inloggning
 
Kvällen kom å sov kvar i virserum hos mor å far! Sov ok men långt ifrån bra:(
Hoppas på bättre sömn inatt
 
Känns som efter dagens arbetspass å kvällen kalas i korsberga så borde ja sova gott
 
Lilla Lisa fyller 25 år idag:) grattis åter igen,
 
Bjöds på god mat å marängtårta! 
Men ja satt å velade fram å tebax! Ska ja ta en liten tårtbit eller inte?
Men insåg sen att, ne!!! Ska dit sockerbehov minskas så e de dummaste man kan göra e å äta en marängtårta! 50% e juh bara socker 
 
Så ja std emot å kännervatt hade de hamnat en bit i magen hade resten av arbetsveckan gått åt till å trycka i mig massa gott godis! Min motivation drunknar i socker ;(
 
Usch va ja hatar å leva så här. Vill kunna njuta av nått gott lite då å då utan å slänga i mig allt ja ser.
Fasen asså! 
 
Aja nu ska ja slänga mig i bingen å imon ska ja njuta av en ledig dag med sol å en familjemys
 
Puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0