Sömnproblem

Som alltid under semestern brukar ja va uppe lite senare å sova lite längre men att ligga vaken till halv 3 e fasen inge kul...

Men anledningen e juh den att ja grubblar på alla dessa väggar i huset som ska få nya färger å tpeter! Vilka färger ska man ta?

Haha daniel frågade mig igår vad ja låg å funderade på!
Får man dän listerna längs golv å tak hela utan att dom går sönder?

Vadå märklig sak å fundera på mitt i natten!
Insåg oxå att vi har väv i finrummet så de blir ingen fondtapet där inne! Iaf inte i första taget! Men har juh kikat massa på olika lampor som ger mönster på väggarna när dom lyser!

Ni vet den där maskrosen på ikea. Den vita stora bollen ger juh möngder med blommor på väggarna men åh så ful lampfan e da!

Hittade en annan på google memn 3000 e de inte värt. Så kommit fram till i natt att de får bli mönster som kommer från ljuslyktor på någon hylla på nån av väggarna så blu de iaf nått slags mönster:)

All ledig tid blir de färg å tapetvals tankar:)

Men idag har vi även haft gäster på middag!
Mycke trevligt:)

En trött skrutt sover sen tupplur å ja flr över bilder från datorn till minnekort! Alltid bra å ha dubbla;)

Kvällen e inte planerad men ordet fredagsmys e ett bra ord tycker ja:)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad jag känner igen mig. Men du ska se att det löser sig. Kan bara ge dig ett råd; ta det lugnt! Stressa inte. Det behöver inte vara tipptopp på en gång. Något som jag fick lära mig när vi köpte vårt. Ni ska förhoppningsvis bo där i många år. Bättre att det ser gammalt ut än att det ser ut som hos familjerna "Arga Snickaren" åker till. =) Kram

2012-07-20 @ 17:02:46
Postat av: FruNeroLindström

Spännande med husköp. Tänk bara på att bo in er. Hade massa "färdiga" idéer nu när vi flyttade, men nu efter att ha bott här 1,5 månad så har många idéer och tankar redan hunnits ändras.
En tanke angående väv. Finns något smidigt man kan tapetsera över för att sen sätta tapet. Vet att Karlsson el jem&fix har det till bra pris om du ändå vill ha fondvägg.
//Malin

2012-07-21 @ 09:16:29
URL: http://Frunerolindstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0