De händer grejer

De e mycke som händer i mitt liv nu!
Men de e inget färdigt ännu så vill inte skriva ut de här:)

Men annars har ja jobbat idag dom vanligt å efter de ett besök hos tandis
Ett hål som vanligt så ja de lär väl sluta på 2000 me undersökning å allt! Så tråkiga pengar å lägga! Så hoppas på att lite sköljning kan hjälpa till nästa års kontroll!

Elias hämtades å nu e de fullt ös!

Ikväll blir de step/pump me syster å Lisa
Här ska svetten rinna!

Dags för skärp i arbetsbyxorna oxå
Annars visar ja röven för alla kunder när ja böjer mig haha

Pottan har de även kissats i idag:) han blev snopen när melodin började spela haha så de kissades en massa här hemma efter de! Kämpade ut droppe efter droppe

Gullet


Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ja han är för skön den grabben

2012-06-12 @ 22:04:08
Postat av: Louise

Flux fick jag tips av min tandläkare att använda. Funkar finfint!

2012-06-13 @ 09:56:39
Postat av: Hanne

Ja e cola narkoman o va hos tandläkarn nu i maj, första ggn på 2 år. Inte ett hål :) !! Så FLUX kan även jag rekommendera :) även eltandborste som gör jättestor skillnad o sensodyne pro emalj tandkräm :)
Däremot hade ja bitit sönder en tand (dags att sluta öppna kapsyler me tänderna!!) som ja lagade igår , o som du säger - sura pengar !!!
Trevlig helg o lycka till me allt :) :)

2012-06-16 @ 02:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0