Grillkväll hos fröken Emmelie

Ja då va man hemma från en trevlig kväll me en massa barn å vuxna 
De grillade massa korv å åt god marängsviss till kaffet 
Men ja som då redan hade ätit mat efter jobbet nöjde mig faktiskt med kesella å bär
 
Ni får tycka ja e helt knäpp som inte åt detta ja me
Men kan juh lixom inte snubbla på mållinjen:)
Har nu ätit kycklingsallad å knäckebröd
 
Nu ska här stekas blodpudding å bacon tills imon 
Som ja saknat min älskade svarta blodis:)
Nehe gott folk
Dags å dra
 
Stort tack Emmelie med familj för ikväll 
Får allt ta en kväll här hemma oxå innan sommaren tagit slut
 
Imon last day at Work sen semester jihaa!!
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack själva!! Vad kul att ni hade trevligt. Det hade vi med. Och det blev precis som jag hade tänkte mig, avslappnat och härligt.

Håller tummarna för dig imorgon nu. Hoppas du får jättebra värden. Jag har stor beundran över vad du fixar.

Kram

2012-06-30 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0