Början och slut

jahopp.
De e nog bara å lägga ner löpandet!

Ja har så himla ont i båda mina höfter. Ja känner mig stel i själva kulorna å varje gång ja reser mig upp stelnar dom till å värker! tror tyvärr inte detta beror på träningsvärk..
Nått ni löpare känner igen?

Ja tror detta e en någolunda känsla som ja hade innan ja fick problem under graviditeten
NEJ! ja e inte gravid:) men vet att ja fick J**ligt ont senare..
så borde nog ta de lilla lugna

ja ska springa lite på måndag igen med syster å känns de inte bättre då så lägger ja ner detta
Inget ja fastnade för så vill inte riskera å bli utan all sorts träning
Ja har juh konditionen bekräftad iaf.
Målet ja hade e juh slaget x2..

Solen skiner å de märks av på jobbet.. de grillas en massa
å inte alls avis man blir:(
Men men bara å bita ihop.. som ja sa till Daniel..
denna helgen ger en lön lika stor som en ny emmaljunga vagn haha
De ni!

Imon åker mor far å bror med familj till teneriffa.
Åh va ja vill me! men inte något ja skulle klara av..
va utan Elias en natt e jobbigt nu hur skulle ja överleva en hel vecka?
men men ja ska utomland inom kort..
kan juh va nyttigt å "skönt" å komma bort en stund oxå från allt som har med blöjjor å tider å mat å städ å göra..
MEN har ett stort problem...

Skulle aldrig få med mig min resekompis.. Pila...
Hon har svårt å åka till Gbg.. haha

men en dag kankse ja lyckas:)



Kommentarer
Postat av: PILA

Jag ska göra så gott jag kan..

För jag vill/ska en dag se världen;)

2012-03-25 @ 00:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0