Golfrundan

Ja den fick de bli idag.. appen slutade mäta efter 5 kilometer tyvärr
hade annars tänk slå mitt rekord på den.. men men.
Den e iaf ca 6.7 km.. så en härlig tur

Men idag va inte elias så sugen på promenad så han slängde nappen fleeera gånger.. han skrek å gnällde massa..
så då blir ja stressad å tycker så synd om honom..
men ska man ut å gå så ska man.. å med hans takt kommer vi juh ALDRIG runt..:)

Men nu har vi sparkat massa boll å busat.. så nu sover han en sväng

I eftermiddag bjuds de på middag i korsberga
Daniels farfar har fyllt år så ska gratta honom.

imon blir de jobb.. 10.45-21.15

Sen ledig på måndag.. oj va ja trivs med mitt schema..:)

Hoppas ni har en bra helg.. kram
En extra tanke skänks idag till syster pila som avslutat sista arbetsdagen på boa i virserum..
Nu ska hon äntligen komma utanför dessa jäkla 50/km-skyltarna.
Iaf för å jobba..!

<3

Kommentarer
Postat av: Pila

<3 Love you...

2012-03-17 @ 18:47:38
Postat av: Hanne

Haha nä jag tror dej :) Men du verkar ha väldigt bra koll på de där me kosten iaf :) jag tkr de e jättesvårt, när man börjar kika lite på de äter vi nästan aldrig nyttigt :O

Får försöka ta tag i de o bättra mig!! ;)

Hoppas du haft en trevlig helg!

2012-03-17 @ 23:26:04
URL: http://villatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0