Kroppisar!

Idag fick de bli hemmagjorda kroppkakor.. har aldrig gjort egna tidigare så va inte så lätt
men tillslut fick ja i dom i grytan runda å fina å upp flöt dom..
själv tyckte ja dom smakade lite för mycke mjöl men men helt klart nöjd för å va första gången.
Kommer juh aldrig komma i närheten av min lilla Farmors goda kroppisar..
Hon kunde hon..!




Efter maten kom sis på besök..
blev en snabbsväng på stan i stormen.. matade ankorna lite snabbt
Elias äter brödet själv som vanligt:)



Vid 17 va de dags för ett pumppass igen..
ja tycker de förra passet va mycke mycke tuffare. så ska nog försöka ge mej på lite ökning på vissa låtar..
ska juh verkligen känna mej sket slut när ja går därifrån:)

Fick hem mina dukar ja köpte från " det lilla extra" partyt vera hade..
Gillar dessa skarpt.. å de går juh mixa med alla färger:)
Köpte 4 olika:) men ska ner med den lila till mor.. hon har Lila i köket nu så tror hon har mer användning för dom just nu än jag:)



nehe dags å nana kanske.. Jobbdag imon!
Får väl se om vi har några praktikanter på plats..
Gillar å va själv å göra de ja brukar utan å behöva förklara vad ja gör..
MEN.. om ja själv inte hade fått ha min praktik där en gång hade ja juh inte jobbat där idag:)
så tur de finns företag som tar emot dom:)

kram på er å tack syster för idag..
bra jobbat på pumpen me..
<3

Kommentarer
Postat av: Pila

Tack själv för god mat o gott sällskap:)

ses nog imorgon.

kramar

2012-03-19 @ 21:38:28
Postat av: Vera

Tack ! Det var verkligen jätteskönt, rätt skönt att ha lite loosefit ibland ;)

Du, receptet på kroppkakorna skulle jag gärna vilja ha :) Har ju nästan blivit redig smålänning nu ju ;)

Åh vad charmig han är lillkillen :) Måste ses snart, hur det nu ska gå ihop- haha :)

Kram

2012-03-20 @ 06:43:42
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0