Magbilder (no "bulle" in the own)




Ja nog e de inte mycke mage kvar å försöka få bort..
Men de e juh inte de lättaste å punktförbränna fett.. så får väl se om man kan få den lite mer slimmad bara med mer cxworks å annan magträning..
finns juh muskler som får magen att dra ihop sig mer har ja läst så kan juh hoppas man hittar just dom musklerna en dag haha

Men hallå? ja födde barn för snart 1.5 år sedan..
nån mer än ja därute som har sitt streck på magen kvar?
ja har juh de slappa skinnet som bevis på en graviditet räcker de inte med de?

Skillnad från 1 år tebax va?

 

tjollahopp tjollahej

säger en "mycke" slankare å gladare tjej

:)


Kommentarer
Postat av: Cicci

SNYGGOOOOO! ;) haha, du ska se min mage ;P Den är lååångt ifrån slimmad.



Stecket tror jag är kvar för all evighet. Jag fick aldrig nåt, så jag vet inte. Men har hört att de inte brukar försvinna, men kan ha ofantligt fel.

2012-03-28 @ 15:11:29
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Pila

Du e så fin syrran..:)

O jag kan fortfarande inte fatta hur du hunnit med all träning o samtidigt varit en helt fantastisk mamma, sambo o syster..:)

Har sagt det innan, men tåls att upprepas, du är min förebild!!

Puss o kram

2012-03-28 @ 15:13:45
Postat av: miia mamma till My

Du är jättefin :)



Jag fick rand med Mysan också. Och den har inte försvunnit varken över eller under naveln. Bara lite ljusare över.

2012-03-28 @ 20:00:00
URL: http://tionolletttjugotva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0