Måndagen e här!

Solen skiner å ja e på topp

Man tänker inte direkt på att Elias sover en timme längre än vanligt nu när klockan e omställd så blev lite stressigt för å hinna ner till Öf å möta upp Rebecka å Charlie.. men hann ner i ok tid:)

De åkte massa ruschkana (ursäkta stavningen)
Lite sång hanns med innan min skrutt e trött igen så tog biken å drog hemåt..
Cykla tycker pojken min om.. Men kanske e i behov av ny hjälm.. sitter då inte bra längre..
å säkerhet e de viktigaste!

Snart så kommer syster in på besök å sen Maddelojn..
BLODPUDDING blir dagens middag till gästerna!

Visst fasen e de de godaste som finns?!
pizza släng dej i väggen.. Men grillat e juh inte dumt?
Ne.. blodis e de bästa..


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jaa, blodpudding är BÄÄÄST. :) Synd bara inte B gillar det. För han kommer oftast hem o äter ju. Så det blir inte blodpudding så ofta.

2012-03-26 @ 14:48:27
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Hanne

calle gillar blodpudding men inte jag.

så vi har en deal, att vi lagar bruna bönor till mig istället.

De e grejer de! ;)

Calle hatar de, så då slår vi ihop att o vi får en varsin måltid :P

Annars e de mkt gnäll o tjat här hemma om att vi måste variera maten mer, men jag e så kräsen så de e inte lätt :) haha.



2012-03-26 @ 17:35:42
URL: http://villatretton.blogg.se/
Postat av: Pila

Blodpudding is the shit..;)

Det smakar .... järn?!

Så det äter vi ju "järn-a"

hahaha..

Tack för idag..:)

2012-03-26 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0