Proteinvåfflor

Testade ett recept ja hittade på nätet

ca 6 st

2 ägg
1 vita
2 dl mjölk
1 dl dinkelmjöl
1 dl proteinpulver (vanilj tog jag)
1/2 dl sötningsströ


smör till gräddningen

Jag hade kesella till å mosade jordgubbar

jag själv tyckte nog inte detta va nån hit
Skulle nog smakat lite sötare
iof e mitt protein med vanilj inte alls sött om man jämför med päron/vanilj
Men lät inte direkt som om päron skulle passa in i våfflor
Eller kanske de skulle?

Nåja.. de duger å äta iaf..

nån annan som kan nått gott recept annars så får ni dela med er



Kommentarer
Postat av: Pila

Gjorde oxå nått liknande en gång..

Men ve o fasa, det smakade inte bra..

O kesellan blir så sträv tillsammans med våfflan..



Näe, tacka vet jag dina chokladbollar:D

2012-03-11 @ 21:04:35
Postat av: Vera

haha, ja, jag stoppade ner dom i frysen direkt !

märke också att man kan minska lite på sötningsmedlet och smöret och öka lite med kesellan istället.. Sen hade jag faktiskt i lite mer kakao också :)



Om du inte har testat innan så gör Carros kesoplättar, inget protein i men mycket annat som är gott och bra- mina blev riktigt goda :)

2012-03-12 @ 09:00:32
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0