Viktminskning mars

Under februari månad har ja lyckats gå ner 0,1 kg jiiihaaaa!
Eller ne.. men ja e faktikst inte så besviken
Har juh haft en hel del stress på jobbet.. å stress kan juh resultera i viktökning..
Känns som om kroppen skulle minska i vikt men så e de inte..

sen äter ja juh sjukt olika tider nu mera.. försökt å ändå laga nyttig mat..
sen har har juh tyvärr träningen minskats.. MEN.. inte så mycke som ja först trodde..
så helt klart nöjd över de pass ja hinner med i veckorna!
Å tur e de för ja kan andas ut där.. å ja känner mig faktist mycke piggare å framför allt gladare när ja kommer hem från passen.. så himla roliga å härliga pass friskvårdcenter har!
Va vore vardagen utan dom:)  not much

Sen midjemått va 85cm.. så vet ifan om de inte kan ligga lite muskelmassa å spöka på vågen istället..
kan juh alltid hoppas:) har juh lyckats minska 8 cm på 2 månader:) Supernöjd

Nu ska ja njutá lite av sandras soppa å en chaifralla från oskars.. de kallades oxå hälsofralla.. mycke protein å allt va de nu stod.. supergoda:) TRY my friends!

Glöm ej biggest loser sen!!

kram

Kommentarer
Postat av: Hanne

De e nog muskler! :) 85 cm e ju skitbra :)

vågar inte säga va mitt ligger på haha!

De e så bra & både mäta o väga sig.

Jag har bara gått ner två ynka kilon på två månader,

(mitt mål var tre kilo/månad).

Men igår mätte jag mig o midjemåttet hade minskat me fem cm! :) så de e ja glad att ja mätte, så känns inte vikten lika viktig. De kommer väl me tiden, e ju inget korttidsprojekt man gett sig in på.. Snarare en livsstil..

Hur grym e inte Ralph i BL då??! 48kg, ja herregud.

Synd att Robban fick åka :/ men så blir de alltid på slutet i såna här program, vem som än åker så tkr man om dem..

(fast tkr linda kan åka hem, hon känns lite lat).

Men ändå går hon ju ner jämt så, hmm.

Ojojoj va ja skriver!

Ha de bra!!

2012-03-01 @ 22:29:02
URL: http://villatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0