Brödlös månad!

Ja har skrivit om de tidigare men nu jäklar ska ja testa en månad utan bröd:)
Alltså mackor till frukost å mellanmål å sånt
Bröd till middagar "hamburgare varmamackor tacobröd" sånt e godkänt å de egna proteinbrödet då!
Ska bi kul å se om vikten förändras nått om ja skippar de!
Kommer sakna de enormt men ska fasen klara detta! Ska juh ha syster med i utmaningen:)
Någon mer som hänger på under junimånad? Väg er å mät midjan 1a juni så får ni meddela mig 1 juli hur de gått för er
Just nu ser de ut som om ja gått upp 5 kg för oj va stor agen blivit
Ser mig i spegeln å inte ens på morgonen ser den någorlunda bra ut!
Jäkla skit:(
Dags för vägning snart ien å den lär ligga på över70 kg!
Skulle bli otroligt chockad annars
Imon börjar jag 13 så ska starta morgonen med en morgonpromenad! Ska bli en snabb å skön sådan:)
Nu längtar ja efter min sambo! Jäkla eftermiddags pass!
Men nu e sista dagen gjord strax:)
Mysa hela helgen tillsammans! Nice Nice
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0