Inte direkt vad ja planerade!

Ja började dagen me å jobba..
hungrig som en varg vid halv 12 fick ja äntligen min rast
blir ofta lunch på jobbet om ja har kassapass fram till halv 3..

igår hade ja med mig blodpudding å bacon
å ja kan nog äta de 3 gånger i veckan:)
Massa riven morot å lingon till
men eftersom allt stod uppdukat å klart tryckte ja i mig 3 knäckbröd me..
sen va ja mätt:)

Kl närmade sig 13 å ja fick väldig huvudvärk.. ja förklarar de som om hjärnan va nötet i en kastanj..
asså skalet hade släppt från kärnan å de dunkade å kändes som om de skulle sprängas ibland..

men passet klarades av å ja handlade å åkte hem..
bestämde oss för å åka å ta en kaffe i korsberga
De e i ullared idag så en liten lista fick de med sig:)
Där bjöd de på prinsessbakelse..
Å ja,. de la upp en halv på min tallrik.. velade hit å velade dit..
Sen kom ja på mig själv... "du kan inte motstå allt annat hemma om du tar denna biten nu"
så den fick allt stå kvar

1-0 till mig:)

Elias han busade å sprang upp å ner för deras trapp..
å ja blev mattare å mattare.. å kände bara att ja ville hem..

hungrig va ja me.. åt iof ett knäckebröd me avokado å 3 rutor mörk choklad innan vi åkte..
men när ja väl kom hem skakade ja..
tog mig ett par nävar nötter å påbörjade kvällsmaten..

men elias ville inte sova hur trött han än va..
Ja va sur, daniel va trött å irriterad över att han inte ville sova, elias va sur för vi försökte tvinga honom i säng
alla va alltså på dåligt humör..

Men kl 9 sov han å ja fick i mig mat..
Kan ja ha åstakommit detta själv me blodsockerfall?
eftersom ja ofta äter ganska så regelbundna tider å mina mellanmål
å när ja väl inte gör detta får väl kroppen ett större behov å känner sig sämre.

Kan de va så?

hm nåja
mår bättre idag iaf..
tur de.. blir v-rum sen å ikväll grillfest i björköby..

wiieee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0