Jobbhelgen e här

Skulle juh regna i helgen sa dom juh:(
Känns juh bättre å jobba när vädret e dåligt men men crusing i Vetlanda ikväll juh så lika bra att de håller sig borta:)

Ja har svikit mig själv nu både igår å idag:(
Hur lätt e de å motstå choklad när ja står å delar upp 2 stora kakor för provsmakning till kunder?
De slank ner en bit tillsluts
Å vips hade ja fickorna fulla av godis som ja tryckte i mig under dagen
Mådde illa å sockerkicken gjorde mig helt skakig å yr
När ska ja sätta stopp för detta

Min inställning när ja vaknade va inte den bästa utan innan öppning hade massa choklad redan ätits upp
Jävla förbannade skit:(

Tror den där viktuppgången tog bort all motivation. Ja vill ha resultat snabbt annars ger ja upp å utan min träning finns de dåligt med motivation
Me nu e de bara å ge fan i alla godsaker som finns omkring mig här på jobbet
Önskar ja jobbade på industri ibland


Kommentarer
Postat av: Pila

Svackor kommer, men svackor går..!

<3

Jag vet att detta inte e bra sagt, men du e fin som du är..

Man vill höra det, men ändå inte..

För man vill ge meeer!!

Se detta som en nykick..!!

På måndag, ja då lyfter vi stången igen;)

2012-05-05 @ 12:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0