Höst igen

Igår jobbade ja mellan 7-14
Oj så trött ja va hela dagen å hemvägen hade ja nästan behövt tändstickor för å hålla ögonlocken uppe!

Efter middagen som blev stekta kroppkakor åkte ja ner me lite kläder t öf! Får man in några kronor för Elias kläder man ändå inte tänkt slänga e de juh toppen

Sen kom Elias farmor å farfar hit för lite barnpassning medans syster, Lisa å Daniel å ja åkte upp till parken för å kolla på buskis:)

Hade faktiskt förväntat mig en roligare buskis men Jakop å Martin gjorde de bra! Eller alla gjorde juh sina scener bra men nja! Hade hoppats på bättre

Å som tur va hade Lisa bokat platser längst bak! Då kunde vi sitta bak på kanten annars hade vi inte sett nått

Kallt som tusan så ni som ska gå på de andra visningarna! Klä på er massa å ta med er filt:)

Idag blir de jobb i charken mellan 13-18 å Elias ska va hos mormor sålänge

Sambon drar t Malmö på hockey!

Imon ska vi åka å köpa på oss färg å tapeter till husets första renoveringsprojekt:)

Va inne i huset en snabbis igår å Gud va vi längtar tills allt e tömt å vi öppnar dörren till vårt hem:)

Ha en bra dag allihoppa å idag blir min fråga till er som läser=

Vad skulle ni unna er en lördagkväll om ni bara fick välja en godsak?


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad spännande att få sätta igång med huset. Det är inte långt kvar nu. =)

Svaret på din fråga är: GLASS!!! Men sen är jag en glassoman också. Har jag styckglass hemma, bli det en om dagen. Mindre om jag har typ Big Pack hemma. =)

Kram

2012-09-14 @ 12:05:24
Postat av: Suzette&Kian

Olw stjärnor!;)

2012-09-14 @ 17:45:32
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0