jäkla ringande

De har ring flera gånger denna veckan..

+46 8-55008917
svarade en gång å de hördes bara ett pip..
blir rädd att de e nått jäkla nummer som kostar en massa om man ringer upp så ger fasen i å svara nu..

ringer i ca 2-3 signaler me så e väl nån inställd sak från nån dator som bara ringer upp en massa nummer.. vad vet ja

hopp återfall i min vardag.. IGEN
fasen asså.. när ska ja lära mej ordet lagom?"
lika svårt för mig å lära mig som för elias å lära sig ordet vänta!

Nåja.. har iaf tränat både i förrgår å igår så har väl kanske inte gjort så jättestor skada på min kropp men på hela förbränningsarbetet har ja iaf gjort de värre

skit oxå..
å vågen tänkte ja att ja skulle kika på idag för å ge mig en liten kick igen.. för eftersom byxorna på jobbet inte sitter lika hårt har ja juh gått ner.. å då kan mitt huvud säga att .. se du går ner, kämpa vidare nu.. men neheee...1 kg upp..:/

tror ni ja blev taggad? ne.. så nu sitter ja här i soffan å har ätit en chokladkaka å druckit kaffe å tycker synd om mig själv..

å nu ringer mobilfan igen.. jävla skitdag:/

Kommentarer
Postat av: Suzi

Dom gör så. Ringer upp typ 40 nummer samtidigt och den som svarar först pratar dom med och de som dröjer lite längre avslutas med ett pip...

Här ringdes det typ 7ggr per dag på samma sätt.
Sjunde gången blev det inget pip, utan då visade det sig att det var nån undersökning om tänder....
Och till Eric typ 10:e gången utan pip var det nåt om pension!

Säg aldrig ditt namn när du svarar på de samtalen!

2012-09-19 @ 19:34:48
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0