Jävla sjukdom

Jag lider sedan ca 7 år tebax av reumatism i min rygg!

Sjukdomen heter mer exakt bechterew
Denna sjukdom gör sig mest påmind när ja sover eller rättare sagt sovit!

Långa tillfällen då ja sitter stilla länge e oxå ett bekymmer!

Idag vaknade ja av en värk ja inte känt av innan å just idag har den satt sig uppe vid skulderbladen!
Ett streck över hela ryggen å det gör att ja knappt kan andas utan att de värker!
Känslan e svår att förklara!

Tänk er en öm å inflammerad rygg!

Ja e tacksam för att ja idag e ledig för Elias hade ja aldrig fått ut till bilen å inte ens mig Själv!

De får allt bli en ändring på min rörlighet!
träning å promenader måste ja verkligen ta tag i!

Nu måste ja resa mig ur soffan å låta ryggen komma igång!
Bästa botemedlet!

Lider med er som har sjukdomen!
Fy fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0