Semester!!!!

Då har man vaknat upp till fösta semesterdagen!

Solen skiner å ja e snart redo för en timma eller 3 på
Stranden:) (östanå)
Kan man kalla de för strand?

Nåja

I eftermiddag kommer de vänner på besök! Ska grillas lite gött å ha allmänt trevligt!

Att larma å låsa dörren på jobbet igårkxäll va hur gött som helst!

Men ja ska va ärlig å säga att frukten varit skön på
Ett sett då hennes arbetstimmar varit många fler än jag e van vid vilket innebar mindre stress om dagarna! Men oxå mindre Elias å Daniel om dagarna!
För när tom sonen säger att ja jobbar jämt å suckar känns de inte direkt som om de e nått ja tänker jobba i framtiden!

Ja e nöjd med mina 70% å de upplägg ja har!

Men igår kramades de å pussades på mig när ja kom hem:)
Älsklingen hade kylt 2 kalla cider till mig!
Å Elias säger!

Ja har saknat dig mamma!

Då känna de gött å kunna säga!
Mamma ska va med dej i 3 hela veckor nu! Å vi ska hinna me massa kompisar å utflykter!

Ja e redo för semester!!!!


Kommentarer
Postat av: Suzi & Kian & Lillebror i november

Härligt!
Grattis till semestern! <3

2013-07-20 @ 11:20:13
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0