Blev konstigt!

Hela livet blev konstigt igår!
Ja mådde mysko å kände oro samtidigt som ja kände mig helt slut i kroppen!

Men nu har iaf syster fått semester å ja har messat chefen ang min! (Han svarade inte på samtalet)

Så väntar på svar:)

Man får dansa Zumba på stranden varje morgon med Tobias från lets dance!
Yoga varje dag
Promenader eller löpning i bergen!
Crossfit å massa andra rolig träning!

Om man vill!! De e lixom ingen resa man måste följa schemat på utan de e sånt som ingår i vinsten!

Men vem vill inte träna??

Idag insåg vi att vi troligen har stop i dagbrunnen! Läcker inne i garaget! Å locken sitter UNDER verandan på framsidan! Någonstans

Så Daniel har stressat innan jobbet å försöka hitta dom så halva golvet e uppbrutet!

Typiskt! Men vi får se de så att de inte läcker inne i huset!

Men all panel ligger juh där ute:/

Nåja de löser sig!

Ha en bra dag alla
Jag njuter av att få umgås med min pojk
Inge jobb på 2 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0