Keep on the good work

Under dessa dagar efter fighten har ja kunnat klara kostschemat som tidigare
 
Dock med kanske lite cremefraich å lite proteinpulver "smaksatt" alltså innehåller sötningsmedel
men ja har inte unnat mig nått skräp om man säger så
 
vet att ja inte har diciplinen å motstå alla andra frestelser om ja börjar unna mig igen..
jag tror ja ska låta bli å kanske unna mig lite gott å dricka under midsommarafton...
 
finns juh nyttigare alternativ till snacks...
 
hoppas juh på mer i viktminskning..
har juh en gång legat på 67.1 kg..
å de e över 10 kg men om ja bara kommer ner till 70 kg ska ja va nöjd..:)
 
så ja kommer köra vidare med smarriga maten..för visst fasen e de god mat man äter under fitnessfighten?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0