Måndag å jobb

Japp även jag jobbade idag:)
Mycke X-tra pass dessa veckor fram till semestern
som då e v30-31-32
å de ska bli sååå skönt..
 
Jag ska ha fruktavdelningen i år..
vilket oxå innebär blommor å finkem...
men de ska nog gå bra..
de ja e mest rädd för e hur ryggen ska klara av denna avdelning
 
Men de märks
 
Jag har iaf känt att enda från dagen då daniel pratade med  mig ang stressandet har ja varvat ner en massa
jag ser längre inte alla uppgifter som bara MINA utan ja gör de ja hinner å hinner ja int, Ja då får antingen nån annan göra de eller jag själv fast en annan dag
 
en arbetsdag för mig ser såååå himla olika ut å finns de mycke kunder i butiken å ja hamnar i kassan eller posten längre tider än vanligt så blir juh helt enkelt de andra uppgifterna lidande
 
å under sommaren kommer de mer varor då försäljningen ökar så då blir de som de blir
 
men de finns juh ingen som tackar mig för att ja stressat mig rakt in i väggen:/
 
efter jobbet tog ja å elias cykeln ner till stan för å leka lite i lekparken å handla lite kvarg..
de går åt :)
 
gäller å passa på i de fina vädret:)
 
imon e de jobb igen å kvällen bjuder på step med lisa å pila
 
tur ja har snäll svärmor som ska ha elias under den timmen:)
 
kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0