Vilken dag

Sovmorgon till halv 9
Upp å åt frukost helt ensam å ingen stress!

Ledig idag juh:)
Å ja har njutit av varje sekund

Solen å värmen har varit här!

Elias å Daniel å jag lassade bilen å släpet å skulle till tippen!

Just ja!! Röd dag!

så bara prioritera annat!

De målades på verandan!
Så de e mer eller mindre bara en omgång kvar över hela sen e de några plankor som ska bytas å de gula ska målas grått!

Daniel stack till jobbet!
Jag å Elias tog lite middag å vilostund innan de begavs ut på en lång cykeltur med pila

Cyklande till föreda å fikade lite innan vi begav oss hemåt!
Elias tyckte de va kul:)
Å ja tyckte de va jätteskönt å komma ut!

Kvällen avslutades med hamburgare med pila å Elias å sen lite lek i parken

Elias somnade tillslut å ja har kollat på den mest gripande filmen ja sätt!

The imposeble

Den om en familj som va med i tsunamin 2004

Fy fan vad ja lipade!
Daniel undrade varför ja ens tittade på den:/

Sorry syster! Ja passaDe på å kika ikväll men ska fixa ut den till dig!

You have to see it:)



Kommentarer
Postat av: Pila

Ja du måste bränna ut den till mig..
Den måste jag bara se!!

Tack för gårdagen..
Den uppskattades av alla:)
Kram

2013-06-07 @ 08:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0