Trälig vecka

På alla sett
Jag har jabbat 3 förmiddagar av 4 å daniel jobbar eftermiddagar
Så ja säger hejdå på morgonen å godnatt när vi väl träffas på kvällen
Jag har varit förkyld så inte tränat nått alls å inte ens varit ute på promenad sedan....
Ja ja minns inte när ja va ute sist
En nära väns "pappa" har gått bort
Jag har inte skött min kost över huvudtaget å ja ser nått i spegeln som gör mig gråtfärdig

Ja vill släcka lampan å vakna upp ur helvetet

Tackar elias för alla skratt han lyckats få ur mig å glädjen ifrån denna varelse ger nått ljus iaf

Bitter som ja e å arg på mig själv avslutar ja inlägget med
Älskar mina nära å kära!!!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy, det var ingen rolig vecka. Men nu tar vi nya tag. Njut av helgen så gott du kan. Sen så kan nästa vecka bara bli bättre.

Ses snart igen kanske? =)

Kram

2013-03-15 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0