Dåligt väder

Det hann börja regna mitt under takbytet::

Elias va så arg för att han inte fick Hjälpa grabbarna på taket så ja smet iväg Med Honom t pila!

härligt rask Promenad blev de innan ösregnet kom!! de Kallas tajming

Stackars svärfar å Daniel va dyngsura
Men nu e halva de nya taket på plats å även en ny planka som ska stötta hela taket

Förhoppningsvis blir de lite bättre väder imon så de kan fortsätta

Eftermiddagen bjöd på grillat hos mina svärisar

Tårta å muffins t kaffet å snälla Lisa hade sparat jordgubbar till mig;)

De andra fick mumsa åt mej oxå

Ikväll njöt ja av mango jordgubbar kvarg me vanilj i å en stor kopp grönt te!

Denna hette småländska färger
Syster köpte hem de åt mig idag! Villa ha mareld men den butiken hade Tycärr inte min favorit

Nu ska här sovas!

Kram på er alla å grattis alla mammor där ute!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0