Denna rygg

Inatt vakande jag vid 3 å hade så himla ont i ryggen! Kunde knappt andas!
Värken sitter mitt mellan skulderbladen som om de vore en inflammation (de e juh en inflammation på sett å vis) 
Men tänk er känslan 

Kunde inte somna om sen för så fort ja slocknade vaknade ja av mina egna ljud
Gnydde i varje djupt andetag!

Så idag på jobbet ringde ja min vårdcentral å tänkte ja kunde få
En tid till en reumatolog så ja kan kolla upp hur pass illa ryggen verkligen mår!

Har tagit ett blodprov för ca 8 år sedan å sen har ja klarat mig på samma medicin å lyckats bli gravid utan medicinen å under graviditeten försvann alla symptom!

(Kan faktiskt bli så)

Men förr satt alltid värken i ländryggen å efter ett besök hos kiropraktorn för snart ett halvår sedan så försvann allt där nere å pang så satt all värk i övre delen!

Kan va bra å kolls upp detta å kan följa upp min sjukdom i framtiden!

Ber till alla högra makter att denna sjukdom låter min äskande son va!!!

Skulle göra allt ja kunde för å låta
 Honom slippa skiten!

Blev iaf uppbokad på ett telefonsamtal med läkare på onsdag!
Får väl se vad hon har å säga!
Lilla HAnna som hon beter lär väl undra vad för människan ja e egentligen:)

Förra veckan sockerberoende å andra reumatiker:)

Nåja hon e iaf en bra läkare:)

Varit på ett combatpass ikväll å magen börjar bli min vän:)
Trotts massa stundande å vridningar så gick de gallant å svettigt blev de:)

Hoppas den har kommit i balans igen!

Nu vila innan de blir sänggång

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0