Kom fram kom fram

Vart du än är!!!

Motivationen!!!!
Känslan när ja gick in på jobbet va bra!
Något stressig morgon men ändå ok!
Tills ja insåg att ja hade en hel del å städa upp efter förra veckans frånvaro!

Allt gick gallant fram till fikat kl 10.30 
Kvarg med hAllon å knäcke me avokado!

Där står helvetet! Stor jäkla låda full med  smarties!!!
Sneglade men giick ut från rummet

Bra där. Tänkte ja!
Pang fullt med folk å massa saker å stressen va tebax å då kommer fanskapet fram!
Dumma tankarna som tror att sött hjälper

Men de e juh inte de de gör!
De ger ångest!!!! Å vid ångest behöver hjärnan mer socker!

Å efter de mår man piss å väljer därför sämre mat hemma vid köksbordet 
Hamburgare med pommes å ketchup!

Hade ja Hållt mig ifrån den där jävla burken idag hade ja kanske ätit samma mat men med massa mer grönsaker till!

Å tackvare downperioden idag va motivationen till träning som bortblåst!
Men igenom passet kom jag å nu ska ja faktiskt äta lite lite bättre kvällsmat

Medans sambon erbjöd nått från pizzerian har ja valt å äta spagetti å köttfärsås med massa broccoli

Vet att detta inlägg e jäkligt träligt för er å veta men va bara tvungen å få de skrivet!!!

Nehe läsa på fitnessfightens hemsida för pepp å motivation!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det är inte alls tråkigt att läsa dessa inlägg. Om inte annat så får man bevis på att allt inte är guld och gröna skogar jämt.

Jag förstår att du känner dig besviken. Men ärligt talat så tror jag att man behöver dessa "downs". Du har varit iväg en vecka och slitit med träning. Är det inte ok då att ta EN dag som inte blir helt perfekt? Visst, du åt godis och inte världens nyttigaste mat, du kom iväg på träningen och du valde rätt sen på kvällen. Till skillnad från en annan då som inte tränar alls och har jag börjat dåligt en dag så har jag inte svårt för att fortsätta.

Så, ryck upp dig nu och så tar du nya tag. Du är så duktig. Åka och bada nästa helg kanske??

Kram

2013-10-16 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0