Stress

De va de denna arbetsdagen bestod av!

Stress!!!

Vet jag inte borde men idag jobbade ja över 20 minuter å hade säkert behövt 20 minuter till för att hinna med allt ja egentligen borde gjort under denna dagen!

Men ja skulle hämta Elias på dagis idag så kunde juh inte stanna
Eller ja hade inte stannat även om jag inte hämtade Elias för de ska ja fasen inte behöva!


Nåja

Efter hämtning blev de mat å ett par minuters vila innan vi åkte ut till Eva!

Elias va en riktigt buse där ute å hon har massa små små leksaker som han gärna leker me:)

Väl hemma har sambon slutat tidigt så han å vännen Rikard satt i soffan

Pila kom förbi med lite smått å gott som hon shoppat i Ullared åt mig!
Fick även en hanske med en isskrapa i:)

Tusen tack:)

Nu ligger skrutten i rummet jämte å snarkar å ja ska göra de samma men just nu tar ja ett par minuter på spikmattan 

Ryggen ska juh må bra av de sägs de!
Själv märker ja ingen skillnad men de e gött just vid tillfället:)

Imon börjar pila med en ny FF månad!
Hejar på dig systra mi<3
Du klarar detta å du kommer bli såååå smal å fin igen :)

Idag gjorde Elias en spindel på dagis
Fin va?





Kommentarer
Postat av: Pila

Tack för stödet..<3
Nu ska jag oxå bli lika duktig som du!!

2013-10-31 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0