Happy

Elias e överlycklig över att de lagt
Ner energi å pengar på våran lekpark som ligger på grönområdet bakom vårat hus:)

De e nytt klättertorn?! Kallas de så?'
Med kikare , klättervägg nät trappa ruschkaka å
Massa mer:)
Å ny gungställning med 2 vanliga å
2 bäbisgungor å
Sen en "bil" de ser mer ut som ett hus men de finns växelspak å ratt i de:)

Han vaknade å ville ut på
En gång så jag åt min frukost till ljudet av en gråtande Elias för
Jag tog för
Lång tid på mig haha

Efter lekparken så bar de av mot Sävsjö för bad med Alexander å Emmelie
Mycke plask å
Mycke hopp

Tack för en trevlig stund tillsammans
Han somnade som
En stock

Nu kaffe innan ja ska förbereda maten inför kvällens kräftskiva med våra familjer


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack själv för en jätterolig förmiddag. Och för fikat (Alexander tackade, men inte jag).

Den nya lekparken ser jättefin ut. Du inser nu va att när det är fint väder så blir det playdate hemma hos er =)

Kram

2013-09-14 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0