Härliga tider

vet ni...
de finns inget som e så härligt som å umgås med min familj å min kära syster

ja känner att de varit allt för lite med sånt den senaste tiden att ja njuter av de extra mycke just nu..

ledig både idag-imon-måndag
å ingen e så glad som jag

idag började dagen med sovmorgon
vaknade till halv 8 då elias ville ha varm mjölk
å de fick han tillslut efter att fått hjälpa mig upp

tabeltter togs både 22.30 å 3 i natt men ändå värkte ryggen å höfterna extremt..

så nu ikväll e de bestämt.. ny säng ska köpas..
den vi har e allt för hårda madrasser i å den e helt slut oxå för den delen..'

åkte sen å hämtade syster för en sväng till sävsjö å badade..
elias älskar verkligen å bada
idag åkte han även den stora rutchkanan
daniel åkte med honom å när ja väl skulle åka med honom så åkte vi såklart under vattnet när vi kom ner..

åk inte så fort sa daniel.
LÄTT.. de e juh min stora röv som gör att man glider så fort :)

efter badet sov elias en stund å de blev mat å efter de fick de målas lite på huset..
lite lite kvar innan de e helt klart..
nu har ja även rensat landet där grönsakerna växt i sommar så de e redo för nya växter

nu njuta vidare i soffan men min familj..

kram

Kommentarer
Postat av: Syster

<3 Du är bäst..!

2013-09-28 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0