Fy fan

Då sonen har varit anti de där med å gå ut i ett par dagar nu fick ja panik inombords ikväll å ville bara ut å röra på mig!

Idag fick de bli cykeln 

De va länge sen å herre jösses vilken dålig kondition ja har
Å inte tala om vad svag ja e i rygg å mage å ben!

Kunde knappt stå upp å cykla för hela kroppen va svag 
Märks verkligen hur pass mycke man avvänder magen å nedre delen av ryggen när man cyklar:)

Höll på å börja skratta när ja blev omsprungen av en löpare :)

Men de blev en rejäl runda 
Å ja vet att de kanske va lite väl långt för å va första "träningspasset" på över 4 månader men Gud va ja saknar min träning 

På torsdag gör ja ett försök på combaten 
Min övre rygg behöver de så ska ta de Lugnt med sparkarna å inga hopp kommer ja göra!

Kroppen e inte redo för de ännu!

Men imon e de jag som har världens träningsvärk i benen!!!





Kommentarer
Postat av: Pila

Ruskigt bra jobbat..:)
Inatt sover du gott..:)

2014-08-24 @ 21:43:07
Postat av: FruNeroLindström

Kan verkligen rekommendera mammamage-appen. Grunden till att hitta tillbak till de djupa magmusklerna och göra kroppen redo för tyngre träning. Kostar 22kr men är värld varenda öre.

2014-09-03 @ 22:06:16
URL: http://FruNeroLindstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0