Mammarkilon

Ikväll ställde familjen sig på vågen

Jag brukar sällan väga mej mitt i en månad utan har i 3.5 års tid vägt mig varje ny månad!

Men fick iaf ett glatt besked av vågen idag

-4,1 kg på 12 dagar!

I know, de e mammakilon å de försvinner lätt men känns ändå otroligt bra att de går neråt trots fikastunder å inte direkt hälsosam mat

Kämpar vidare å försökte stå emot godis glass å annat gött 
Har ett mål iaf som kan va rimligt om ja verkligen ger mej fan på de!

1 januari vill ja gärna ha vågen på 80kg

De e 16 kilon kvar men med mer motion å träning framöver å hälsosammare mat borde ja väl lyckas :)

You Will see 



Kommentarer
Postat av: Pila

Härlig känsla:)
Bra där, o du kommer lyckas, det vet jag om du oxå:) <3

2014-08-12 @ 23:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0