De behövs mer pengar




Ikväll satt ja i soffan å tänkte 
Min son somnade uppe i sitt rum efter att ja fått ligga jämte honom å höra han försvinna in i drömmarnas land 
Vi pratade om vad som hänt under dagen å som alltid brukar han få höra ett "tack för idag" från mig

Min tös la ja jämte mig då hon inte alls va lika trött
Vi båda har nu myst nere i soffan å hon har varit på bra humör som alltid

Varje dag ska man vara tacksam över 
Man ska va tacksam över hur enkelt livet är som består av att bara kan välja å vraka bland vänner å utflykter å inte behöva tänka på vare sig bakterier eller missade mediciner. 

Eller rutiner som måste följas för att barnen eller en själv inte klarar av något man inte e van vid

Ikväll kom en reklam om Ronald mcdonald husen 

Bekanta till oss bor ofta där numera efter att deras älskade pojk fått beskedet leukemi 

Blev nyfiken ikväll å gick då in på nätet för å kika på deras hemsida 

De ska bygga fler hus 2016 å ville gärna ha bidrag 

Å inte kan man strunta i å bidra!
Jag önskar alla som behöver ska få plats å hjälp i framtiden med å få slippa sjukhusmiljön om så bara för en natt 

Bidra ni me!
Jag Swishade å de gick så smidigt så:)
Numret du swishar till står uppe på bilden 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0