Deppig dag

Idag 30/12 har de varit en sån dag för mej
Inte orkar nått å bara tyckt allt varit segt å lite tråkigt trots att ja borde ha njutit av de!

Mina barn har varit snälla som vanligt å Elias glädje när vi alla va ute i backen med honom gjorde mig självklart glad 

Men de e mest mitt egna "jag" jag e besviken på!
Jag e besviken på mitt sett att äta 
Jag e besviken på mitt sätt att hantera saker å ting å jag känner att ja verkligen behöver ett nytt år med ny energi 

Min vikt har ökat (säkert många andras oxå) men de e tufft å se sig själv i spegeln nu! Ser en mage som e mer som en gravid mage

Jag har inte tränar på över 2 veckor å de e nog en stor del av att ja tappat motivationen helt

Ett pass på gymmet framför spegeln å med ett dussin snygga kroppar vid min sida ger mej lixom en käftsmäll
Men en förkylning förstörde träningen innan jul å nu har mina knän strålat (tror de kan va pga min skridskoåkning ) å nu ska vi juh iväg över helgen till Malmö

Men januari blir en sockerfri månad och sen ska även jag Emelie å syrran å säkert många andra köra denna 


Hakar någon mer på?

Hoppas verkligen mina knän känner sig bättre inom kort för ska de göras 250 stycken kräva bra knän!

Så de får ja hoppas tar mig tillbaka till den Sandra jag vill va

Just nu e ja i botten av mig själv å inte alla en rolig sambo å mamma

Ja ska upp till toppen igen å de ska bli ett 2015 med en hemmafru å mamma full av energi å glädje 

De e min familj värd

Vad vore livet utan dom?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0