Back to work


Äntligen lite sömn inatt 
Vaknade halv 5 av Elias å blev så lättad
Äntligen flera timmars sömn i rad 
Han har varit så ledsen å de har kliat på honom om nätterna
Tur att han ibte känt av de lika mycke på dagarna (har väl haft annat å tänka på)
Så idag sov han å ja till kl 10:)

Denna vecka har varit upp å ner

Jag har fått utbrott både 1-2 gånger

Jag hatar att bara sitta hemma!
Jag har varit iväg å tränat 2 pass å ja har varit i affärerna några gånger å varit ute å lekt med elias
Men jag e en människa som vill träffa människor
Ta med mig Elias ut å kika på stan!

Inte bara glo på tv
Måla
Städa 
Laga mat
Tömma fylla diskmaskinen

Elias e uttråkad han me för ja orkar inte alltid spela fotboll i 1 timma eller rida häst

Ja må va en tråkig mamma men de ska bli skönt å komma till jobbet imon å träffa folk

Jag jobbar alla dagar fram till tisdag kl 3 så bara å ställa klockan igen!




Tur han iaf trivs ute :)

Nå ja. Försöka sova lite medans pöjkarna kollar rally!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0