Dagarna går

Ja då har ja jobbat ett par dagar å har imon kvar innan de blir en ledig dag å den ske spenderas med Madde å en kundvagn i Ullared!

Vi ska shoppa å njuta av en hel dag tillsammans! Ses sllt för sällan å brukar sällan hinna prata av oss ordentligt 

Elias piggnar på å prickarna börja nu bli fina å hårda men han får vara hemma denna veckan oxå!
Lika bra när Daniel jobbar eftermiddagar å ja förmiddagar! 

En timmes barnvakt av hans favoritfaster Lisa mitt på dagen så kan vi båda jobba hela våra pass
Så snällt att du ställer upp:)

Imon ska även svärmor komma å va barnvakt så både Lisa å jag kan träna 
Imon e de step!
Börjar iof bli segt de passet å ska bli skönt med nya steg å låtar snart!

Tänk va fort veckorna gått!
Onsdag snart igen å v17
Ja ber till Gud stt kroppen ska sammarbeta ett gäng veckor till!

Måste bara försöka göra nått åt vikten nu!

Mitt mål denna graviditet e att inte hamna över 100 kg!
Å fortsätter ja äta denna mängd å dessa val av mat kommer ja va där innan maj!
Så idag har ja satt mig på mer vatten å mindre kolhydrater om dagarna!
Mackor får de va slut med nu!

Å inget godis å kakor!
Blivit allt för mycke av de!

Nehe slänga sig upp i sängen!
Natt natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0