Godis vs knäckebröd

Ja så kan man va ärlig mot er alla å erkänna att magsjukan besökt oss här i bäckseda 

Syster pila e sjukt orolig när de gäller denna sjukdom å hon har varit på resande fot så undvikit å ens diskutera dagarna med denna donnan!

Inte lätt å va småbarnsfäldrar å båda e så pass dåliga att benen knappt orkar bära oss å en liten kille som e pigg å vill spela bandy :) 

Men han förstod nog allvaret i de hela när han såg hur pass illa de va
Stackarn!

Men efter att ha försökt ge honom mat å kläder va de soffan som gällde

Hela onsdagen va vi utslagna men fixk på torsdagen iaf en nypa luft så ja kunde åka å handla mer proviva å bananer!

Magen skrek av hunger samtidigt som den inte tyckte om att jobba igen!

Bäbisen har bökat å stökat å de har värkt extra mycke där nere! Som små små sammandragningar fast med kraft 

Hua

Men idag fick ja iaf på oss lite kläder å tog en nypa luft på trädgården
Sugen på å börja i alla landen så de e redo å börja så i! 
Mjukt i backen så gick rensa ett land!
Ryggen behövde rörelse för fy vilken Värk ja vaknade med idag! Legat mer eller mindre i sängen eller soffan från tisdagkväll tills idag på morgonen!
Intw alla bra för en reumatiker 

Nu e de hockey å godis e köpt men Elias somnade å ja åt mej ganska nöjd på mina 2 knäckebröd

Imon ska ja iaf lämna fågelboet å åka t Jönköping med Elias å pila 

Ska bli skönt å komma hemifrån iaf:)

Tack för mej hej



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Usch för magsjuka!!! Kan tänka mig att det är ännu värre när man är gravid =/ Vi har lyckats få det efter varandra så någon (läs jag) har alltid varit pigg och tagit hand om sonen.

Skönt att ni mår bättre. Hittade ni något i Jönköping? Mycket folk kan jag tänka mig =)

Kram

2014-03-01 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0