Massage

Idag va eliAs å ja lediga! 

Sov till 9 innan de blev frukost framför tvn å lite bandy å dans å lek!
Pila kom förbi på kaffe innan hon började jobba å de blev sen en sväng t affären å handlade lite!

Elias e så duktig i affärerna. 

Jag säger -ska vi köpa lite sallad Elias?
-ehhh ne, vi har juh massa sånt hemma!  Svarar han!
Ibland undrar jag vem som e äldst utan han å mig
Haha

Väl hemma blev de matlagning 
Torsk i ugn med grädde å tomatchili å pressad potatis!

Kl 15.30 låg ja på massagebänken hos Malin på km kliniken

30 minuter massage satt som ett smäck 
Har stelnat till å ofta värk i övre delen av ryggen å mycke beror såklart på min reumatism men med lite massage va de såååå skönt!

Alltid hört att de inte ska va bra å masseras under graviditet men hört annat å även min barnmorska säger att de e ok så länge man går till en som e utbildad å verkligen kan!

Efteråt hann ja me 15 minuter vila innan de bar av till första gympan för denna säsongen
Elias va supertaggad å
Han va svettig vill ja lova efteråt

Nu tar ja resten av kvällen i soffan framför tvn

Farmen Sveriges mästerkock å Mia på grötö

Bättre kan kvällen inte sluta

Ett tips till er som läser!

Denna goda kompisen e perfekt till mellanmålen
I smoothie på fruktsallad eller i keso med apelsinbitar!
Mums
Denna e köpt på Willys 
Kvarn i locket å smakar perfekt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0