På vift nånstans

Så känner ja mej just nu
Tankarna snurrar på en massa å vet knappt vaRt jag har mej själv

Vädret får mej extremt deppig å träningen går sisådär
Gör knappt bra ifrån mig å ja känner stt kilona ökar å ökar å ha har inget fokus allt i min kost 

Blä för allt 

Nu har ja hamnat i mackträsket igen!
Ljust bröd med olika pålägg
De e påläggen ja egentligen tycker om men de kan man juh inte äta bara sådär!
Hallå? Ljust?! Ja som alltid varit duktigt med mina frukostar sitter nu med sockeryoghurtar mackor med ost å leverpastej
Å samtidigt känns energin puts väck! 
Vet självklart att med rätt kost kommer energin tebax men ingen gnutta glädje 

Vill ha sol å uppehåll
Så en långpromenad kan rensa mina tankar lite!
För dom e alldeles för många just nu!

Godnatt på er iaf

Ja hoppas nästa inlägg kan bli mer med en happy textrad!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Man kan inte vara på topp jämnt. Du har en svacka nu, fine, det har nog de flesta. Vädret är ju liksom inte det roligaste. Är själv deppig och det är tungt att stiga upp på morgonen. Men man får ta en dag i taget. Och försöka koncentrera sig på det positiva, våra söner t.ex. De är väldiga bra orsaker till att inte gå net sig helt.

Kämpa på!!

Kram

2014-01-10 @ 07:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0