Step

Ja de går å träna fortfarande men de e vissa övningar ja skippar
Hopp ner från lådan å vissa snabba fötter upp å ner.
Höfterna belastas ojämt väldigt ofta under passet så lär inte kunna hålla på med detta så länge till känner jag!

Men på tisdag blir de combat å de e många uppskrivna på mitt Boxpass på söndag:) ska försöka knåpa ihop ett härligt pass! 

Nu e de lite mat i magen å farmen har vi kikat på!

Börjar bli trött så ska nog besöka sängen snart
Kanske ska använda systers värmekudde lite för har nått vajsing i ens sidan av ryggen:/

Kära lillasyster kom upp hit idag när ja jobbat färdigt!
Med sig hade hon blommor:)
Stora liljor!
Kommer lukta ljuvligt här i lyckan om någon dag eller 2!

Tusen tack älskade syster
De känns skönt att ha en syster som dig som förstår mig på ett sätt som ingen annan gör

Ledig imon! Men ändå fullt upp

Natt natt 

Kommentarer
Postat av: Pila

Var så lite så:)
Hade jag kunnat hade jag gett dig en hel rosenträdgård:)

2014-01-29 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0