Familjedag

Vissa helger hinner man inte med nått trots att man e ledig känns de som!

Men denna helgen har varit full med trevligheter

Hade mor far å syster på besök igår på både fika å grillat

Elias å ja följde med på lite shopping på stan medans Daniel hann slipa kökets väggar!
Pappa hade en maskin vi lånade så de gick smidigt!

Gjorde smarrig rabarber/jordgubbspaj till kaffet

Duktiga syster avstod som vanligt från godsaker!
Hon har lyckats gå ner 8.9 kg (tror ja de va) sedan 1 mars!
Sååå duktig!
Hon lever efter fitnessfightens kost (nästan prickfritt) å tränar massa pass i veckan så måste säga att du e sååå grym!

Ja längtar tills ja ska få se mina siffror minskas på vågen å kläderna ska passa igen!

Kvällen spenderades med Rikard å Julia så kikade lite på tv!

Idag vaknade ja kl 9! 
Pojkarna Sov sov å sov

Så kl 11 kom en nyvaken Elias upp å va mysig å kramig:)

Kl 12 va vi påväg till Jönköping för å lämna tebax lite hyllplan å dämpare vi fått över från köksbeställningen!

Vissa skåp behövdes inte alla plan i så fick iaf 700:-'tebax!



Köpte lite smått bara innan de blev shopping på A6!

Nya skor t Elias å ett par smidiga sandaler till mig!



Kan juh knappt knyta ett par skor nu så lär bli Foppa å sandaler under sommaren sen:)

Daniel fixade belysning på Clas ohlssons så nu väntar vi på å få en tid då kaklet ska sättas på plats å sen ska belysningen upp!

Blev en sväng till korsberga efteråt å nu har vi haft lite mys med ost kex å vindruvor :)

Älskar verkligen ledig tid med mina pojkar :)


Å idag insåg ja att ja äntligen kan börja ha små små tofsar igen:)



Nu ligger Elias å ja å glor på Pingu i sägen!!

Jag e tröttare än honom kan ja lova! Tur vi har en ledig dag igen imon:) 

Haha



Kommentarer
Postat av: Pila

Tack för de fina kommentarerna:)
Jag kämpar så gott det går, o jag uppskattar mat mer än sockerbomber just nu:)
Jag ska göra så gott jag kan fram över o min önskan vore att det dröjde lääääänge innan jag sitter med godis igen...<3

2014-05-11 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0