Äntligen fått tid

Idag kom de brev från reumatologen i Jönköping 

Den 10:e december ska ja befinna mig där å de ska tas blodprov innan å även urin 

Ska bli skönt å faktiskt få göra en grundligare undersökning av min reumatism 

Ja vet juh egentligen inte om de e just bechterew ja har men borde va de då båda Mina föräldrar å syster har de

Men ska bli skönt å få komma dit iaf

Blev lite shopping på stan idag me syster 

Mest medicin till Tuvas mage å lite mat 

Eftermiddagen blev lugnt (för lugn) så Elias Tuva å ja smet iväg till Emmelie å Alexander för å leka lite å babbla vidare
Jag har svårt för å sitta hemma en hel eftermiddag/kväll å att hålla igång i Elias tempo klarar ja inte så de fick Alexander göra istället :)
De leker otroligt bra ihop de där

Har aldrig hört Elias skratta så mycke med någon av de andra kompisarna han har:)

Väl hemma va Elias så supertrött att han nästan inte orkade klä av sig
Men med en Tuva som sovit i ca 1
Timma å precis ätit lite mat va de inte så lätt för Elias å få lugn å ro

Jag gick ut med Tuva å försökte roa henne ute i köket lite men då ropade Elias bara på mig å ja kan nog tro att de e vid dessa
Tillfällen han känner sig bortglömd

Daniel jobbar ibland eftermiddagar å kvällar å de e svårt å få Tuva till å sova vid de tiderna Elias egentligen borde sova

Elias vill gärna ligga å prata en del å ja försöker få honom å varva ner men då e lilla Tuva pigg å gärna pratat å busar en massa så han inte har de tyst omkring sig

Nåja hon kommer nog få lite rutiner i sömnen snart hon oxå

Hoppas ni andra haft de bra idag trots skitvädret
Trött på grått regn å rusk

Imon blir de virserum en sväng å träffa Emmelie :) ska bli kul 

Natt natt 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0