Bodycombat

Ikväll gjorde ja ett grymt bra pass (iaf enligt mig) haha

E så glad att kroppen känns så pass bra å samarbetar med mig trots att Tuva "bara" är 4 månader imon

Ikväll va älskade syster oxå me
Kan inte fatta att en rökare som henne klarar av å hålla de tempot 
Imponerad som tusan

Vi va lite lätt döda när
Passet va över men otroligt nöjda 




Sitter nu i soffan med en pratglad Tuva jämtemig
Sån otrolig känsla att se sig själv i sitt barn ❤️

Men hon e sjukt lik Daniel oxå när han va liten:)

Ska strax se morden i Sandhamn
Dit skulle man åka någon gång 

Bra kämpat idag syrran
Alltid skönt å få ha dej vid min sida 👭 

Kommentarer
Postat av: Pila

Ähh det är jag som ska tacka.. Varje gång jag känner att jag vill ge upp tittar jag på dig o ger lite extra:) tillsammans är vi ju oslagbara <3

2014-11-27 @ 20:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0