Nattskift

De borde utrotas 
Jag vill ha familjen samlad när ja ska sova 

Tur ja har mina små troll här hos mig

Elias sover gott i sin säng sen några timmar tillbaka å älskar å ligga å babbla med honom innan han ska sova 

Vi skrattar en massa ihop
Jag vill att han ska känna att han e trygg me mej å att han kan berätta vad som helst för mig

Jag vill bli den mamman min egna mamma e för min bror (och mig å syrran)
Han har alltid ringt henne när han behövt hjälp eller bara mått dåligt å vill prata av sig
Han har haft min mamma mer som en bästa vän kan man säga 

Ja hoppas båda mina barn känner å kommer känna samma trygghet för mig

Nu ska ja å skruttan sova 



Måste bara säga att Facebooks loppisar e super
Inon hämtar jag 7 par strumpbyxor till Tuva i storlekar mellan 68-80 för endast 35 kronor

De ni:)



Kommentarer
Postat av: Mammi

snällt sagt kram

2014-11-07 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0