Tacksamhet

Man ska va tacksam för livet
Att man faktiskt finns å får njuta av vad livet har att erbjuda

En härlig uppväxt med min familj å mina syskon

Att ja fått en så pass bra uppfostran att ja klarat mej så pass bra i livet (änsålänge) med jobb ekonomi å val i min vardag 

Inget barn mår bra av att bli bortskämt å alltid få hjälp med sånt man måste klara av själv i framtiden! Att ta egna initiativ å lösa problem gör en bara starkare å mer självsäker 

Jag e tacksam för att ja fått min egna underbara familj med en sambo som alltid stöttar å försöker få ner min oro å förvandlar negativa saker till mer positiva 

Att ja fått friska barn som ja e så stolt och lycklig över 

Att Elias gör framsteg snabbare än ja kunnat ana å att han sköter sig exemplariskt på förskolan 

Att Tuva e sån goding som oftast e glad å bara hänger med oss andra utan massa gnäll å krav på uppmärksamhet stup i kvarten

Mina barn e mitt liv
Sorry men dom kommer alltid gå före💕





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0